Bekam membantu UPDATEKAN SISTEM tubuh anda!

Bismillahhirrahmanirrahim.....



Hari ini lambakan produk kesihatan dipasaran begitu ketara. Kaedah jualan langsung, SLM (single level marketing), MLM (multi level marketing) dan bermacam-macam cara lagi berlangsung dengan hangat di negara kita khususnya.

Begitu pun tahukah anda!!?... Sejarah penyakit yang telah begitu lama bertapak di dalam sel-sel darah anda sukar dipulihkan dengan kadar yang segera. Anda perlukan bantuan tambahan untuk menambahkan keaktifan tubuh badan anda untuk menerima rawatan dari makanan-makanan tambahan yang anda makan. 

Keasidan yang tinggi di dalam tubuh adalah di antara pembunuh senyap sel-sel darah yang beroksigen untuk bergerak ke seluruh tubuh anda, merawat kesakitan-kesakitan yang tersembunyi dan terzahir pada luaran fizikal tubuh. Tubuh badan anda akan melalui simptom-simptom keletihan yang melampaui sehingga akhirnya anda akan berhenti dan berputus asa dengan produk-produk yang anda makan.

Dan lebih malang, adakalanya anda terpaksa meng'tong sampahkan produk yang anda beli hampir ratusan malah mungkin mencapai ribuan ringgit. Namun anda tetap merasa hampa dan putus asa kerana kesan pengambilan produk  menjadi lebih beban kepada tubuh anda yang sedang dirawat.

Persoalannya, "Bagaimana dan apa yang perlu ANDA lakukan untuk selesaikan masalah ini"???.
Jawapan kami "JOM BEKAM". Bekam adalah satu proses rawatan anti oksidan aras tinggi, cepat, dan segera kesannya. Tahukah ANDA..Kaedah pengeluaran darah yang tidak beroksigen dari tubuh sangat merangsang pertumbuhan dan pengeluaran baru sel-sel darah merah yang sihat untuk dihantar ke tempat-tempat yang sakit di dalam tubuh untuk dirawat. Tubuh anda akan bekerja dengan baik dengan setiap suplement tambahan yang anda ambil dan kadar kesembuhan akan menjadi lebih cepat dan pantas dengan keizinan ALLAH azzawajalla.

Bekam adalah method sihat yang diamalkan oleh baginda Rasulullah sallalahu alaihi wasallam..Berusahalah untuk SIHAT kerana KESIHATAN itu KENIKMATAN untuk beribadah kepada ALLAH azzawajalla. Jangan bertangguh untuk sihat hubungi kami di PUSAT RAWATAN BEKAM DUNGUN>SMS @ WTSUP -019-9236645 lelaki/ 017-9086425 wanita..Kami menanti ANDA untuk membantu ANDA sihat dengan YAKIN!!!.

Disedikan oleh
Ustazah C Amirah
Perawat Wanita


0 comments:

Post a Comment