Rawatan bekam Muslimah di Pusat Bekam Dungun


Dungun 5 Jan 2015 Isnin. Dalam suasana ketika semua tertumpu kepada mangsa banjir di Kelantan, Terengganu, Pahang dan lain-lain, Pusat Bekam Dungun menjalankan rawatan bekam seperti biasa. Ramai yang datang mendapatkan rawatan disamping menyalurkan juga sumbangan kepada mangsa banjir. Di sini, tabung kecemasan bantuan banjir dibuka sentiasa samada pada waktu pejabat atau bila-bila masa sahaja.

Operasi rawatan bekam kami lakukan mengikut standard dan prosedure yang telah di tetapkan oleh pihak-pihak yang berwajib, Pusat kami berdaftar dengan PERHIJAM ( Persatuan Bekam ) yang diiktiraf oleh ROS dan pihak Kementerian Kesihatan Malaysia.SOP perawatan juga adalah seperti mana yang telah di tetapkan oleh USM Kubang kerian melalaui selian Prof Dr Abd Aziz as Safi yang bertepatan dengan standard KKM Malaysia.

Perkhidmatan khusus perawat wanita ,dengan Ustazah C Amirah adalah servis terbaik kami tawarkan buat pelanggan wanita disini. Wanita boleh mendapatkan khidmat rundingan kesihatan dan rawatan dengan beliau. Pelanggan usah risau kerana kami menitikberatkan syariat dan mejaga maruah pelanggan kami semua.

Pelanggan yang medapatkan rawatan disini usah risau dengan ciri-ciri rawatan, kerana kami mengamalkan rawatan yang bersih , selamat dan peralatan di matikumankan dengan streilizeer.








Masa operasi Pusat Bekam Dungun ialah

Di buka setiap hari kecuali JUMAAT

9.00 am hingga 12.30 tengah hari
2.30 ptg hingga  7.00 petang
9.30 malam hingga 11 malam

Temujanji 0199236645 atau 0179086425

Semua urusan adalah dengan temujanji ( bagi rawatan)
Adapun yang ingin mendapatkan produk seperti

Air Gau
Minyak Zaitun
Cuka Teen

Boleh mendapatkannya mengikut masa pejabat kami.


Terima kasih kepada semua yang berurusan dengan Pusat Bekam Dungun. Kami menawarkan perkhidmatan yang sedaya upaya kami dan insyaALLAH yang terbaik sahaja untuk pelanggan kami.



0 comments:

Post a Comment